Eee hani açılmıştı blogger???

Bu nasıl iş anlamadım. Blogspot yasaklandığında daha kolay girdiğim blogger’a artık daha zor giriyorum ya da hiç giremiyorum.  2 gündür işyerinde sadece blogger’dan hesabımı açabiliyorum ama kendi blog sayfam dahil hiçbir blogu görüntüleyemiyorum. Yorumlarıma cevap yazamıyorum. Evden DNS’leri değiştirip girebiliyordum ama akşam o da yetmedi. Sözüm ona yasak kalkmıştı...  Tüm DNS lerin açılması zaman alır diyorlar ama açacaklarına kapatıyorlar mı anlamadım. En kötüsü bu zaten. Kapalıysa kapalı ama açıldı derken girememek kadar sinir bozucu bir şey yok…

Umarım bir an önce halledilir bu probem…

Bu arada  aşağıdaki kombin şu günlerdeki hafif serin bahar havasına ne kadar da uygun. Çantanın rengi çok hoşuma gitti. Fiyatı 1.175$ . Fiyatı rengi kadar hoşuma gitmedi ama:)




Umarım bir an önce düzelir saçmalık ve rahatça, tedirgin olmadan gezeriz bloglar arasında...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...