Şansa ihtiyacım var...






Bu kulübemsi küçük evde (kulübe diyecektim de ev sahipleri okur falan ayıp olmasın istedim... bak bak gül gibi evimize kulübe demiş demesinler.. tüm dünya takip ediyor ya beni, ondan yani) beni en çok cezbeden şu yukarıdaki görüntü oldu. O bahçede keyif yapabilme hayali bile bu kadar beni benden alırken, kimbilir gerçekten böyle biryerde yaşasam neler olurdu bana bilmiyorum. Gerçi insanoğlu doyumsuz oluyor eminim ki yine bulurdum mırın-kırın edecek birşeyler. O yüzden en iyisi böyle fotoğraflardan görüp hayallere dalmakJ

Tabi ki bir de mavi-beyaz ikilisi var… Benim dekorasyonda favori renklerim… Özellikle böyle doğa ile iç içe olan yerlerde, yazlık evlerde mavi objeler, bembeyaz uçuşan tül perdeler ve ahşabın uyumu gibisi yok.
Kısacası sürekli yaşayamam ama böyle bir yerde yazın 2 ay kalabilirim. Diğer aylar için çok daha farklı hayallerim ve planlarım var. Tek yapmam gereken ya bir paşa dede bulmak ya da şans oyunlarına şans vermekJ
















 Kaynak; boutique-homes


In this small house , the most impressed thing to me is the following above image.
And also I liked the garden and colors of the decorations.

Blue-and-white duo ... They are my favorite colors. especially in places like this, blue objects, white lace curtains and wood .... all of them are in harmony . This small home is intertwined with nature.

In short, can not stay constantly in such a place, I would like to be there every summer about 2 months.  I have plans and very different dreams for the other months. Because of this I have to work a lot and give a chance to games or lotary:)




23 yorum :

  1. içim gitti bu kulübemsi yere ;)

    YanıtlaSil
  2. mavi ve beyaz gönlümü çalar hep küçük ve çok tatlı bir ev biraz daha büyük olsa herdaim yaşarım sanırım yani misafir ağırlamaya da izin versin evim : )

    YanıtlaSil
  3. Bol şans ! Ev güzelmiş,sen sıkılınca biraz da ben gidip kafa dinleyebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  4. Ah ! aaaah... diyorum başka birşey demiyorum,yine alıp götürdün bizi nerelere Nohutcuk!

    YanıtlaSil
  5. orası benim evimmmm! dermişimmm :))) paylaşsak? yatak odası benim olsun ;)

    YanıtlaSil
  6. kulübe felan ama içersi değme evlere taş çıkartır hani

    YanıtlaSil
  7. yeter ki Allah can sağlığı, ağız tadı versin.

    kimbilir bunun hayalini kurarken daha bir güzellikle karşılaşırsınız :)

    YanıtlaSil
  8. çok davetkar !!! bu arada önerim paşa dedesi olan bir efendi bulman yönünde :D

    YanıtlaSil
  9. Kulübe mi?Nerde?Ben minik bir saray görüyorum bakınca:)

    YanıtlaSil
  10. Lüks bir villaya değişmem, bu tarz yerlerde artık günümüzde olmayan doğallık, huzur ve eşitlik var...
    Çok hoş...

    YanıtlaSil
  11. Çok isteyince oluyor neden olmasın ki:)

    YanıtlaSil
  12. Such an amazing place :)
    I would not mind spending a few lazy days here!

    Hugs,
    Signe

    YanıtlaSil
  13. yağğğhhh.... çok güzel buuu

    YanıtlaSil
  14. Çookk güzel..Mavi ile beyaz'ın eşsiz uyumu kadar güzel:)))

    YanıtlaSil
  15. Aslında kişiye kalmış güzelleştirmek,bakış açısına bağlı.sayısal oynarsan bana da haber ver bahaneyle oynamış olurum :)

    YanıtlaSil
  16. Nasıl güzel dekore edilmiş burası. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  17. Nilgün Abla; ne demek tabi ki... hele ben şu şansı bir yakalayayım... Blogcuların devremülkü yaparız olmadı burayı:)

    Tibetin annesi; tamam ben bahçedeyim zaten:)

    Reyyan; Amin.. Hem dediğin gibi gün doğmadan neler doğar.. kimbilir...

    Müjde; o da bir fikir tabiii, gerçi epey bir geç kaldım o konuda ama alternatifleri değerlendirmek gerek:)

    Yıldız; Zaten bak hem istiyorum hemde ayy ne yaparım orada tek başıma diyorum. Yok yani tamamem istesem olacak biliyorum:)

    Signe; I also need a few lazy days.. no no.. not a few.. a lot...

    İkiz bebek; İnanırmısın (inanırsın herhalde neden yalan söyliyeyim değil mi)dün akşam işten çıktım farklı bir yoldan eve gittim ve büfenin önünden geçtim, sonra geri döndüm. ne var şimdi elinizde dedim, adam da şaşırdı, yani en yakın şans oyunu hangisi onu istiyorum dedim makinaya oynattım bir şey (perşembe akşamı çekilenden)... Dünkü postun şerefine...
    Normalde hep isterim ama hiç aklıma gelmez, kırk yılda bir biri hatırlatacak da öyle.. Bak şimdi de ben sana hatırlatmış olayım:) git oyna, sana da çıkabilir...

    YanıtlaSil
  18. Ayyy bundan bende istiyorum ş Ne kadar harika ya . Demek hiç önemli değil eski olsun hayalini her yere sığdırabilirsin. Aslında bizim köyde böyle ev bulmak kolay ama hiç aklıma gelib de oraya bir yeni model koltuk takımı koymak gelemez dogrusu. Paylaşımınız için teşekkürler.
    Ben burda değil yazın tüm yılı dururum. Çünkü bu evin kışı muhteşem olur. Dışarıda dize kadar kar. Evde sıcak çıtır çıtır yanan odun sobası. Üzerinde kestane, demli çay kurabiye + en yüksek intenet harika bir aşk filimi. oooohhhh. Daha ne lazım.

    YanıtlaSil
  19. ilk önce sağlık olsun sonra bol şans!!!emin ol ,seninle aynı hayli paylaşanlar olarak sayımız çok fazla;yani hepimize bol şans:))

    YanıtlaSil
  20. Do you know that this house is in Brazil? It's in the state of Bahia. A very beautiful place.

    YanıtlaSil
  21. Beautiful spaces, beautiful things!!! Hugs!!
    www.arquitrecos.com

    YanıtlaSil
  22. Muhtesem.Boyle basit bir evde, sevdicegizimle bir yasam gecirmek istiyorum. Domatesimi falan kendim ekeyim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...