Bugün Bunu Sevdim - Tommy Kane



Danny Gregory tarafından yapılan bu kısa film sanatçı Tommy Kane'nin bir çiziminin adım adım hikayesi... Bu tarz filmler her zaman çok hoşuma gidiyor, sanatçıların nelerden esinlendiği, karşısında gördüğü bir şeyi kağıda nasıl aktardığı, nasıl çalıştığı, çalışma odası.. hepsi hepsi benim için bir merak kaynağıdır. İşte bu yüzdendir ki sevdim ben bu videoyu..







This short film made ​​by Danny Gregory. This video is a story about step-by-step drawing made by Tommy Kane.
The genre things is always going to like so much. It has always been a source of wonder for me .  inspiration of a artist. how does He/She transferred a thing on the paper, how does she/he works, how is the workshop....  That's why I liked this video ..




7 yorum :

  1. yetenek böyle bişiy sanırım, insana farklı cool bir hava katıyor..:)

    YanıtlaSil
  2. Bende cok severim bu tarz seyleri. Tesekkürler canim...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel, evine de ayrıca bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. resim çizesim geldi süpermiş :)

    YanıtlaSil
  5. bisikletle dolaşabilmesi ve yaşam alanında o kadar çok ilham verici şeylerin olması ve de kafasının rahat olması sanırım bu kadar güzel şeylerin ortaya çıkmasına neden oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Keyif ile seyrettim.Çok hoştu.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...