Haftasonu Kartı





Ne zamandır masanın başında oturup birşeyler yapmadım.  Not defterimdeki yapılacaklar listesinindekilerin bir kısmını yapmak istiyorum ama annemle babam bizde. Onları da bir şekilde konuya dahil etmem gerek:) Aklımda annemle yapacağımız iki iş var, daha doğrusu birirnin ben ön tasarımı bitirdim anneme diktireceğim. İkincisi de hemen hemen hazır sadece birleştirme işlemi kaldı. Eğer güzel olurlarsa ileriki günlerde fotoğraflarını çeker sizinle paylaşırım.

Babamın konuya dahil olabilmesi için yemekli bişeyler yapmam gerek. Onun içinde daha önce denemediğim bir keki yapmak istiyorum. Fotoğraflarını çekerken ucunda onu yemek olduğundan bana şevkle yardım edecektir:)
Anlayacağınız yine yoğun bir haftasonu bizi bekliyor. Siz neler yapacaksınız bakalım??

Hepinize renkli bir haftasonu diliyorum...



For a long time I sit down at the table have not done something.
I want to do something from my to do lists but my parents came to us and I want to do some activites with them:)

For instance; I am planning to sew a pillow with my mum. and my dad can help me to taking photo of a cake which will be baked the first time.
So as you see I will be very busy this weekend, What is your plan?

I wish everyone a colorful weekend...




18 yorum :

  1. iyi haftasonları...

    YanıtlaSil
  2. Evde kalıp bol fotoğraf çekmeyi planlıyorum.hava da soğuk en güzeli ev:) mutlu haftasonları aydacımm..

    YanıtlaSil
  3. yapmak istediğim bir sürü bişey var aslında

    dün aldığım incik boncuklarla bileklik mi yaparım kolye mi bilmiyorum..
    ne zamandır yapmadığım kanaviçe örtüm var onuda yapmak istiyorum
    ve de bir heves aldığım goblen panom var
    ben onuda yapmak istiyorum :)
    ve aslında yan gelip yatmakta istiyor canım :)

    ne çok şey istiyorum ben yaff :)
    bakalım yarına Allah ne gösterecek...

    mutlu haftasonları diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. ne hoş renkler yine...kart olayını da pek sevdim,ürünlerimin yanına eklemek için çok idealler.derhal nezihe:)

    YanıtlaSil
  5. Ailenizle birlikte güzel bir haftasonu diliyorum... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  6. Dün bütün gece blogunu baştan sona ezberledikten sonra gittim bugün bir sürü renkli kağıtlar incik boncuklar aldım,birde komidinimi boyamak için Sprey boya ah Cafe Nohut yaktın beni :D
    Yaptığın şeylere bayıldım o ayrı :)

    YanıtlaSil
  7. Sana da Esracığım..

    Zeynep; haftasonlarının daha da anlamlı olmasının bir nedeni de fotoğraf çekebilme ihtimali:)

    Reyyan; ayyy aynı benim listem gibi seninkisi de... hem yığınla şey yapmak istiyorum hem de öylece yan gelip yatmak.. Bu sefer ne yaparsam yapayım mutlu olamıyorum... Aklım hep yapamadıklarımda kalıyor. Doktor arıyorum:)

    Leyya; aa evet ürünlerin yanında böyle küçük kartlar harika olur..

    Sana da Filiz Ablacığım.

    Hayalci; Nasıl da mutlu oldum anlatamam. Umarım sen de yaptıkça güzel güzel şeyler beni anarsın.
    bu arada komidin boyası için biz en son yarı mat dekoratif yağlı boya kullandık. Çok daha iyi oluyor.
    Yani küçük parmak rulo ile boyuyorsun. DYO'nun ki tam mat. Biz en son Marshal'ın yarı mat yağlı boyasını aldık.
    Soruların olursa mesaj at. Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  8. Siz'e geleyim mi Ayda, hem temizlik falanda yaparım bak, hiç sesim soluğumda çıkmaz hıı noluuuur :D

    YanıtlaSil
  9. Canım yaa,teşekkür ederim :)
    O zaman ben şimdi ne yapiyim spreyle boyamak yerine bu söylediklerinden mi aliyim?
    Komidini zımparalamam gerekir mi,direk boyasam tutarmı acaba?
    Cevaplarsan çok sevinirim :)
    Bende çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. kolay gelsin size yine bizi güzel şeyler bekliyor demek ki:)

    YanıtlaSil
  11. ben bu hafta sonu üstümdeki şu hastalığı atmak istiyorum.
    kalem kutusu çok güzel olmuş.
    ne zevklisin.

    YanıtlaSil
  12. iyi haftasonları, biz bugün babamızı yolcu edeceğiz, iş için uzaklara gidiyor.Buruk bir haftasonu..

    YanıtlaSil
  13. Have a gorgeous weekend! Kellie xx

    YanıtlaSil
  14. sayfanı yeni keşfettim ve bayıldım :))

    YanıtlaSil
  15. Haftasonunun 1.günü bitti ama, kalan zamanı için güzel bir haftasonu dilerim :) Fotoğraflarını da bekliyorum. Kek tarifiyle birlikte !

    YanıtlaSil
  16. Gel be Sedo, temizliği de senle beraber yapardık... O bile zevkli hale gelirdi seninle güle oynaya:)


    Hayalci; Spreyle boyamak biraz daha zahmetli oluyor, küçük ve düz alanlar için iyi ama büyük alanlarda parmak rulo ve yarı mat çok daha başarılı. En az 3 kat sürmek gerekiyor ve her katta kuruması için epey bir beklemek. Kurusun diğer katı öyle sür. Küçük teneke kutularda satılıyor bu boyalar. Mesela biz bir sehpanın önce sprey boya ile ilk katını boyadık sonraki katlarını direk boya ile yaptık.

    Nohut oda; hemen hemen diyelim..

    İkiz bebek; Geçmiş olsun umarın geçiverir hastalığın..

    Büşra; Allah kavuştursun. Hemencecik gider ve hayırlısıyla gelir inşallah..

    Kellie; Tank you:)

    Çilekli Pasta; Çoook teşekkür ederim

    Didem; İstediğim tarifi deneyemedim, onu haftaya inşallah bugün yine bildiğimiz havuçlu keki yaptım ama ailecek o kadr sabırsızız ki soğumasını bile beklemeden yiyiverdik:)

    YanıtlaSil
  17. artık 37. haftama girdim hamilelikte. yapmak çok istediğim şey var ama vucudum ve her an doğurabilecek olma stresi pek birşey yaptırmıyor :)
    hastahane çantrası hazırlıyorum. Bugün artık arabaya koymamız gerek. Bebeğin çamaşırlarından yıkamadıklarım var onları yıkayıp ütülemeliyim. Ütü yapmak lazım ama böğğk nefret ediyom ütüden. Kociden yardım almalı :)
    İyi haftalar...

    YanıtlaSil
  18. Kollarını sıvıyorum o zaman,sınav falan vız gelir bana bu aralar,bu komidin artık renklenmeli :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...