Bir ses vereyim istedim...





Yine aynı muhabbet, birazda bunları yazmamak için bir şey koymuyorum bloğa.
Hala şu haftasonu kartım duruyor diye kendi kendimi yedim ama dün tüm gün masamda bile oturamadım, üst katta harıl harıl hiç ara vermeden çalıştık su bile içmemişim bütün gün akşam eve gidince anladım.



Sabahtan beri de biri geldi toplantı için biraz önce gitti. Olur muş gibi geliyor bir fırsatını bulup koyarım birşeyler ama olmadı mı olmuyor işte. O yüzden en acilinden birşeyler koyayım bloğuma dedim sonra yine dalacağım o yoğun tempoya, şu ihaleyi atlatalım belki birazcık rahatlarım ama sırada da başka işler var. Neyse bir şekil yapacağım işte.
Düşünün daha lens olayını halledemedim. Akşam iş çıkışı birazcık dışarıdaydım eve gelince de yatmadan tekrar şöyle bir lenslere bakayım dedim. Almak istediğim lens devamlı değişiyor. Ama bozulanın aynısından bir tane alacağım o kesin. İkincisi için kararsızım, ne zaman alırım onu da bilmiyorum, ama ben yine de belirlemek istiyorum . Hedefi koyayım ki kafam rahat etsin ve hop diye karşıma çıkıversin istediğimJ



Hani işyerimin karşısındaki parkta birkaç bahar dalı fotoğrafı çektim demiştim ya işte bu fotoğraflar da onlar. O gün yanımda kırılan lensim (50mm) vardı sadece ve onunla zoom yapamadığımdan, boyumda düdük kadar olduğundan dallara fazla ulaşamadım. Sözüm ona bu hafta tekrar gidecektim parka ama nerdeeeee…. Bu seneki bahar dalı olayını bence burada kessem iyi olacak, seneye tam istediğim gibi bahar dallarıyla karşınızda olmak dileğiyle esenlikler  dilerim efendim…



I hate to write this but I'm still busy and I'm really sorry to could not visit any blogs which I liked.

I hope next - next week I will be more relaxed.

I took these spring blossoms photos a few weeks ago when my lens broken and I hope, the next spring I'll have another blossoms which I like more.








26 yorum :

  1. Fotoğraflar çok güzel kendine haksızlık etme, işlerin için de kolay helsin Nohut arkadaşım ve en kısa zamanda aramıza dön, yeni DIY larla başımızı döndür, öpüyorum, iyi haftalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ben de sinir oluyorum bu durumuma, ne güzel mest oluyordum bloglar arasında şimdi uğraş dur pompadır, betondur, demirdir....
      Umarım biraz hafifler.

      Sil
  2. ben de arsive dalayim icim acilsin diye gelmistim ki yeni yazi bile gelmis pek iyi olmus nohut ihtiyacim vardi icimin acilmasina sahsen.
    burada disarisi gri karanlik kasvetli. sayende ben guldum gulumsedim sagol. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de sevgiler kısa dönem bekarı:)

      Sil
  3. Lensine inşallah bir an evvel kavuşursun da bahar aylarındaki güzellikleri kaçırmazsın... Dolayısı ile bizde nasipleniriz o güzelliklerden :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de istiyorum lens ama ne istediğimi bilmiyorum.
    Dün 18-55 ile bahar dallarını çektim, bloguma bahar gelsin diye koydum ama hiç tatmin etmedi.
    50 mm alabilirim belki ilk etapta, zaten en ucuz ve işlevsel olan o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin çektiklerine baktım harikalar ve kesin bir tane 50mm lik lens al en kısa zamanda.

      Sil
  5. bunlar ne ağacı acaba? kayısı? erik? badem? ne olursa olsun muhteşemler
    kolay gelsin nohutum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dut ağacı olabilir ama emin de değilim.
      Sana da kolay gelsin:)

      Sil
    2. dut ağacı çiçek açmaz nohutum. şeftali de açar ama pembe olur onun çiçekleri.
      bunlar olsa olsa yabani kayısı ya da erik falandır.

      Sil
    3. Dut yazarken de içimde bir şüphe vardı ama o bölgede de başka meyva ağacı hatırlayamadım ama takipte olacağım bakalım ne ağacıymış:)

      Sil
  6. Fotoğraflar çok güzel,en çok sevdiğimde öndeki objenin net çıkıp arkadakilerin flu olması.Daha bir fotoğraf makinasına sahip değilim,bu zor bir ayar mı kolay mı bilemiyorum.Ama,net olan birşey var ki içim açıldı.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında zor birşey değil, Objektif yapıyor zoomlamayı iyi yapınca.

      Sil
  7. gelin gibi ağaçlar insanın içini ferahlatıyor

    bizim erik ağacının çiçekleri artık yaprağa ve meyveye döndü....

    seviyorum ben bu baharı yafff :)

    hadi sana kolay gelsin
    arayı açma hemi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık kalmadı çiçekli ağaç artık ben erik kiraz çekerim:) Tabii bulabilirsem.

      Sil
  8. Ben bu bahar dallarına bayıldım canım , harika resimler.

    YanıtlaSil
  9. Ayda boşver lensi lünsü, ben sana yeni bir hedef belirledim ;
    Canon EOS 5D Mark II al sana hedef, yakışırr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hedefi ben çooooktan koydum da ulaşamam hemen diye lenslerle oyalıyorum kendimi:)Yoksa bu gidişat onu gösteriyor:)
      Bir de tabii benim hedefler pek Funda'nın hoşuna gitmiyor:)

      Sil
  10. mis gibi olmuş işte bundan iyisi nasıl olacak ki, kuş kondurmak lazım :) lensine gerçekten üzüldüm, baya pahalılar biliyorum. olsun böyle olması gerekiyormuş, ikinci birazcık bekleyiversin :) içim açıldı bahar dallarını görünce açar açar bakarım artık :) kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  11. Harika fotograflar cekmissin Ayda :)
    Darisi basima !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzellerini çekersin sen hele bir ev hanımlığına alış:)

      Sil
  12. Harika fotoğraflar ,içim açıldı ! Müpmükemmel olmuş ;)

    YanıtlaSil
  13. çok seviyorum bu çiçekleri, bu mevsimi, habercilerini ve seni:)

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım bahar dallarına hepsine sarılmak istiyorum : )

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...