Hayranıyım...




Herhangi bir şeye karşı kabiliyeti olanlara hep hayranlık duymuşumdur, hele ki resim yapanlara olan hayranlığım daha bir başkadır.

Yıllarca ressamların hayatlarını okudum, onlar hakkındaki belgeselleri seyrettim. En çok hoşuma giden bölüm, ben de merak uyandıran konu ise, eserlerini ortaya çıkartırken akıllarından geçen şeylerin neler olduğu… Hislerini ne şekilde boya ile buluşturup kağıda döküyorlar, bizler için alelade olan bir çizginin onlar için ne gibi bir önemi var??

İşte ilk kez yukarıdaki resimle birebir öğrendim yapanın ağzından neyin neyi  ifade ettiğini. Son zamanlarda aldığım en anlamlı hediyelerden biri.  Turuncu Oda bloğunun sahibi sevgili Sibel gönderdi onu bana. Biraz sıkkın olduğum, işlerden bulandığım bir dönemde içine doğmuş gibi bir Pazar günü kalkmış beni düşünerek bu resmi yapmış, sonra da bana göndermiş.  

Nasıl mutlu oldum, resmi nasıl sevdim size anlatamam. Durup durup dudağı nasıl yapmış, gözler nasıl manalı bakıyor, yüzdeki ifadeyi nasıl böyle güzel verebilmiş diye resmi inceliyoruz Funda'yla ve her geçen an daha bir benimseyip seviyorum ben bu resmi.
Sibel’e olan hayranlığım aslında çok daha öncelere dayanıyor. Bizim gibi habire birşeyleri boyamayı sevenler için tam bir yol gösterici. Bloğunda inanılmaz değişim hikayelerine, çok faydalı teknik bilgilere ulaşmanız mümkün.

Ve son yaptığı süprizle beni can evimden vurdu. Şu yazısını bir okuyun lütfen. Belki sizi de harekete geçirir.

Sibel şu sıralar kendi dükkanında yapıyor bu inanılmaz işleri, adı da “Turuncu Oda Eşya DeğişimEvi” . sizi bilmem ama bizim zaman zaman inanılmaz ihtiyaç duyduğumuz bir şeydi bu.   Umarım yolu açık olur.

Biz hala gidemedik hayırlı olsuna ama ilk fırsatta sendeyiz Sibel…

 
I have always admired against talented people. Especially if he/she is painter...

This painting is a present for me made by my a blogger friend, Sibel who is owner of "TuruncuOda".
I have read the lives of artists and watched documentaries about them for years. I was always curious, how they reflects their feelings to their works. What does it mean for them a simple line???

Sibel told me every detail of this painting and her feelings. I loved it so much.

I would like to thank you so much again for this great present to her.
 
 
 
 

8 yorum :

  1. Bize de sevgililer günü kartı yaptırdı Turuncu Oda :) Çok yetenekli olduğunu düşünmüştüm zaten, bu resimle de kanıtlanmış oldu, çok ama çok güzel çizmiş ve sana da çok anlamlı bir hediye olmuş, güle güle seyreyle :)

    YanıtlaSil
  2. Çok ama çok anlamlı bir hediye, annem ve teyzem bu konuda oldukça yetenekli oldukları için biliyorum, nasıl emekli bir iştir... güzel günlerde kullanın hakikaten çok güzel...

    YanıtlaSil
  3. Sibel benimde bloglar dünyasındaki süper kadınlarımdan biri...Uzaktan uzağa en büyük takipçilerinden biri oldum ama bu kadar güzel resim yapabildiğini bilmiyordum... Harikasın Sibel....

    YanıtlaSil
  4. nasıl bir şok yaşıyorum şu anda anlatamam Ayda ....normalde eve gelir,hemen duşa girer ,yemeğimi yedikten sonra da bilgisayarın başına geçerim...bu gece pc den uzak durmaya karar vermiştim...kendime ayırdığın bir kaç saat olsun istedim...frank sinatra'dan "may way" çalarken fonda bir şey oldu..bir dürtü...bir his...tuhaf,adlandıramadığım bir şey...ne zaman böyle hissetsem bir şeyler olur mutlaka...güzel şeyler...açtım maillere baktım,bir şey yok,bloggera girdim ve senin yazını benim (artık senin ) resmimle görünce adlandıramadığım o tuhaf his yine adlandıramadığım ,ancak büyük olarak tanımlayabileceğim bir mutluluğa dönüştü...

    çok teşekkür ederim Ayda...bana o kadar güzel bir mutluluk yaşattın ki...sevindim,utandım,hüzünlendim...her zaman zarif ve ince bir güzelliği olan blogunda bana bir post olarak yer vermenin değerini sana anlatamam...bir kez daha çok teşekkür ediyorum...

    bazı günler vardır...ve bazı insanlar..o bazı günlerde bazı insanlar birbirlerini hissederler...bu gerçek...kimin neye inandığıyla hiç ilgilenmedim ben...sadece hissettiklerimle ilgilendim... ve bugün de sen beni hissettin sanırım...tıpkı o gün benim seni hissetmiş oldugum gibi...bunun bugün olması benim için ayrı bir önem taşıyor bunu bil...

    ve son olarak;
    ben tesadüflere değil,herşeyin bir sebebi olduguna inanırım.....


    YanıtlaSil
  5. Resim çok güzel Ayda hem de çok, bir o kadar da anlamlı. Linkini verdiğin yazıyı okudum hemen ve evet hayran olunmayacak gibi değil. Önce hayıflandım böyle bir kadını bu kadar geç keşfettiğim için sonra herşeyin bir vakti zamanı vardır hiç farketmeyebilirdim de dedim. Sibel Hanım'ın yorumunda yazdığı gibi bence de tesadüf diye bir şey yoktur. Sağolasın bizlere tanıştırdığın için.

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel bir resim... yaşayan bir ruh gibi....
    ne kadar güzel bir hediye...
    ne kadar güzel bir insansınız ki o kadar güzel olan başka bir insan size hediye ediyor...
    yaşamımız güzel insanlarla dolsun...

    YanıtlaSil
  7. Sizin için yapılmış bir resim ve bunu paylaşmaktan daha güzel ne olabilir ...

    YanıtlaSil
  8. İmrendim. Takdir ettim. VE yolunun açık başarılarının daim olmasını diledim.
    İnsanın yeteneğinin ve azminin olması ne güzel.

    Resimdeki bakışlar insanın gözlerinin içine bakıyor gibi. Çok ama çok anlamlı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...