Haftasonu Kartı



 
 
 
 
 
 
 

9 yorum :

  1. Haftasonu kartın yine içimi açtı çok çok güzel ama ben bu blogta ilk defa yazısız bir haftasonu kartı görmüş oldum.
    Keşke daha sakin daha az uğraştırıcı bir işin olsaydı, yorgunluk ve yoğunluğun olmasaydı, burada bizlere hep çok güzel yazılarını yazmaya ve o çok güzel fotoğraflarını yollamaya daha çok vaktin olabilseydi..
    Haftasonun çok güzel geçsin, bol-bol dinlenebileceğin zamanın olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL BİR KART BAZEN YAZI YAZMAMAK SADECE RESİMLER DE ÇOK ŞEY ANLATIR

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum senin fotoğraflarına!

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben blog işini yeni yeni öğrenmeye çalışan ve sizi çok severek takip eden bir takipçinizim bloğunuzu gerçekten çok seviyorum.sizden bir ricam olacak sayfalarınızı karıştırırken argan yağı hakkındaki yazınızı görmüştüm.Biraz gerilerdeydi(Tarih olarak) ama bu yağı daha doğrusu iyi ve gerçek bir argan yağını nerden alabilirim.Yardımcı olursanız çok sevinirim. Bu arada el becerilerinize hayran oldum.Hep iyi olmanız dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben argan yağını Beşiktaş'daki kırkambar'dan alıyorum. Başka denemedim hiç. Kokulu olanlar var, onların içine esans koyuyorlar biraz miktarı da arttırmak için. Ama benim aldığım sade...
      Aktarlarda bulabilirsin yani..
      Bir de çoook teşekkürler güzel yorumların için...

      Sil
  5. Ayda'm....Sana da mutlu haftalar olsun hatta dingin haftalar diyeyim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Buraya şans eseri düştüm. Blogunuzun logosuna bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık herşey harika olmuş...Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
    Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
    http://lezzettaneleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. bu blogu okurken kendimden geçiyorum gözümü ayıramıyorum ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...