Parıl Parıl mı, Pırıl Pırıl mı???




Herkese tek tek teşekkür edebilmeyi nasıl isterdim bir bilseniz, tek tek hepinizin bloğuna uğramayı, her uğradığımda yorumlar yapmayı, buralarda daha çok zaman geçirebilmeyi…

Bilmiyorum belki de böylesi kıymetli. Küçücük bir fırsatta dalıyorum bloglara, hızlıca okuyorum, göz gezdiriyorum, sonra  bir iki şey pinliyorum, instagramda fotoğrafları like’lıyorum ( hayatımıza giren aktivelere de bakar mısınız yalnız??? ), ya da kafayı o dönem neye takmışsam küçükcük bir arada kendimi onun hakkında bilgi toplarken buluyorum… Belki de böyle full time çalışan olmasam, devamlı bu işlerle ilgilenecek olsam leyla gibi dolanacağım etrafta, konsantre olamayacağım, ortaya da hiç bir şey çıkmayacak. Çünkü ben kendimi de biliyorum… Ben dar zamanlarda iyi işler çıkartabiliyorum, verin bana bol bol zaman, o iş yine son güne kalacaktır. Plan yapıp şunu şu gün yapayım bunu bugün dediğim anda o iş rafa kalkmış demektir.

Nereden nereye gittim. Polyanacılık gibi oldu: )



Diyeceğim şuydu; dün, bugün ve daha önceki günler… benimle ilgili yapmış olduğunuz her türlü;  içten, destekleyici, çoşturucu, keyif verici, umutlandırıcı, sıcacık yorumlarınız için çok ama çoook teşekkür ederim.  

Gelelim Merry Makings dergisinde yayınlanan projelerden birincisine (İlkin sen en çok bunları beğendin diye bunlardan başlıyorum: ) );  Amerika’yı yeniden keşfetmiş değilim gördüğünüz gibi: )


Düşündüm, ben kendiliğinden kuruyan hamurlar ile yapılmış süsleri seviyorum, geçen sene de yapmıştım benzerlerini. Sonra yılbaşı deyince parıltı-ışıltı geliyor benim aklıma, bu süsleri de parıltılı hale getirmek istedim. Eee yine geçen sene epey bir kaptırmıştım kendimi siyah fonda fotoğraflar çekmeye, yine denemek istedim.  İşte ortaya bunlar çıktı.



Tekrar anlatmama gerek var mı bilmiyorum ama olay çok çok basit; kendiliğinden kuruyan hamuru bir güzel açtım, kurabiye kalıpları ile istediğim şekillerde kestim, kürdanla ipleri geçireceğim delikleri açtım ve kurumaya bıraktım. Kuruduktan sonra kenarlarındaki pütürleri almak için de bulaşık süngerinin yeşil tarafını kullandım, çok fazla zedelemeden kenarları süngerle düzelttim. Henüz kurumadan da o pütürleri yok edebilirsiniz aslına. Parmaklarınızı birazcık ıslatın şeklin kenarlarında parmaklarınızı nazik nazik gezdirin, düzeltin. (İlki daha kolay değil mi ? )



Kuruduktan sonra üstlerini süsledim. Kimine simli boya ile noktalar kondurdum, kimine yine simli kalemle şekiller çizdim. Şekilleri görüyorsunuz, öyle anlamsızca, plansız programsız, canım nasıl istiyorsa… Yani süper zor, karmaşık, profesyonel birşeyler yapmaya gerek yok, çiz gitsin.. Önemli olan yapmak…

Bunları hem ağacınızı hem de hediyelerinizi süslerken kullanabilirsiniz. Ben şimdi evin orasına burasına astım mesela bunları, biri dolabımın kulplarında asılı, diğeri odamdaki panoda iğneli, bir diğeri de kitaplıkta.

Bu hafta sonu çocuklarla yapılabilecek keyifli bir aktivite.

Haftasonunuz huzurlu ve keyif içinde geçsin…




First of all , I would like to thank you all, who supported me with nice comments regarding to "Merry Makings Magazine" and all time.

It was a great experience for me and now I would like to share one of the my diy projects on "Merry Makings Magazine" with you.



I love to play with air-dry clay. Maybe you can remember my last year gift tags for Christmas.
I wanted to make something like also for this year. When I think Christmas time, glittery stuff comes to my mind... So I have decorated these gift tags with gold paint and pen as you see.

You can see all details, your needs and tutorial steps as in English on Merry Makings Magazine's page 24 and 25th.



I wish all of you have a nice, wonderful and cosy weekend...  












25 yorum :

  1. Dar zamanda kısa paslaşmalar:)
    Böylesi daha kıymetli. Geniş zamanlarda ertelerim herşeyi, yaramaz bana da.
    Çok güzel olmuş yine.
    Sana hep aynı şeyleri söylüyorum belki ama yine çok beğendim.
    Beğenmesem "şişştt !!! ahu hoppp" diyeceğim.
    ııı-ııh çıkmıyor:)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. aynen ben işte..zaman olmayınca daha çok üretiyorum kesinlikle..bu arada resimler itinayla pinlenmiştir:)))

    YanıtlaSil
  3. ne diyeyim çok güzelsin:)

    YanıtlaSil
  4. Ayda, I love all the inspiration. Black and gold is such an elegant wrapping, need to try this! Thank you so much for stopping by on my blog and leaving me a note. Have a lovely weekend yourself! Greetings from Germany, Janna

    YanıtlaSil
  5. Ya siz ne güzel şeyler yapıyorsunuz...hayranım size.. çok özeniyorum ama :( benim işyeri çok sıkıcı ve sabah 7,45 akşam 18...pöfff
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  6. Sen bu güzel yorumların hepsini hak ediyorsun . Harika işler çıkarıyorsun ortaya .
    Keyifli hafta sonları , sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. I love this diy so much... And the black background with this touch of gold... It's so glamour!
    Have a great weekend dear Ayda!

    YanıtlaSil
  8. Son zamanlarda senin gibi aynı şeyleri ben de hissediyorum, blogda daha cok zaman geçirebilmeyi:) neyse yaptığın güzellikleri çok beğendim gerçekten harikasın bu konuda, tebrik ediyorum, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten tebrik ederim.Her zamanki gibi ürettikleriniz de, fotoğraflarınız da harika.Güzel haberlerin devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  10. yine süpersin enerjine hayranım Ayda'cım.Eline yüreğine sağlık.Ve evet kesinlikle haklısın bol zamanda ben de yan gel yat Osman kıvamında gezer dururum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Очень красивая идея!

    YanıtlaSil
  12. Bravo, bravo bravo.. tebrik ve tesekkur ediyorum bu guzel anlatim ve esinlenme icin <3

    YanıtlaSil
  13. Tipik balık, aceleci iş bitirici ve bir o kadarda işi askıya almaya meyilli ve hercai :))) Her hafta güzel olsun..

    YanıtlaSil
  14. Nasıl da güzel olmuşlar. Fotoğraflar da muhteşem.İnsanın elini atsa elleyecekmiş gibi canlı duruyorlar.:))

    YanıtlaSil
  15. ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  16. cok hos gozukuyorlarrrrrrrrr:)))))))))

    YanıtlaSil
  17. Ayda'cım tebrik ederim.Verdiğin dergi linklerini severek ve elimden geldiğince düzenli takip etmişimdir.Maalesef,ben de tam zamanlı blogger olmadığım için başarını geç farkettim.Ne güzel fotoğraflar çekmiş,ne güzel şeyler üretmişsin.Yeni yıl süsleri her zaman favorimdir zaten.Bu arada dergideki fotoğrafından ne kadar hoş bir bayan olduğunu da görmüş olduk :)

    YanıtlaSil
  18. Ayda, I think this is so gorgeous! You know, I think that we actually have the same cookie cutters, I used mine yesterday to make cookies but I may also try to do your DIY! Have a lovely day!

    YanıtlaSil
  19. Hemen bu akşam bu güzelliklerden hayata geçirmek istiyorum. Çocuğum ile birlikte, anne- çocuk aktivitesi niteliğinde. Bir şeye benzerse de saklar, yılbaşı ağacını süslerken üzerine asarım.
    Yalnız, bu kendi kendine kuruyan hamur nasıl bir şeydir, özel bir tarifi var mıdır, bilemedim? Yazınızdaki linkleri takip ederek eski postlarınızaa gidip hepsini okudum ama soğuyan hamur yada kuruyan hamur diye bahsetmişsiniz.
    İçine tutkal mı karıştırıyorsunuz, seramik hamuru gibi glisirin filan mı, anlatabilir misiniz? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hamuru kendim yapmıyorum, şu kırmızı gördüğün paket hamur oluyor, direk kırtasiyeden aldım. Git bir kırtasiyeye, onlara sor hemen gösterirler.
      Bak aşağıda da buldum senin için bir örnek;

      http://www.hakikatkirtasiye.com/m/281/das

      hadi kolay gelsin anne kız size:))

      Sil
  20. İnsanın kendini tanıması ne güzel :) Sıkışık zamanlarda daha üretken olman çok büyük bir meziyet, tüm kalbimle tebrik ediyorum :)
    Yaptığın tüm işleri hayranlıkla izliyorum :))

    YanıtlaSil
  21. So this is one of your projects for the magazine! Clay is wonderful to play with! Your gift tags look very stylish against the deep dark background, beautiful!

    YanıtlaSil
  22. cok guzel fotograflar :) Ellerinize saglik cok cici olmuslar :)))

    YanıtlaSil
  23. Bu hamuru kullanarak bebeğime cici süsler yaptım, Teşekkürler Cafe Nohut :) blogda da paylaştım, size de haber vermek istedim, :)
    http://bubenimpembedunyam.blogspot.com/2013/12/havayla-kuruyan-seramik-hamuru.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...